Wednesday, May 13, 2009

workload...Kunset e'ep so Soon....ermmm...

adoyyyaiii..ku xberapa nak sehat juak minggu tok koh..Puan Asthma dtg gik...molah ku xdapat nak tido..nak benapas kepus2 jak nyawa..eyh...tapi dalam2 ku ampus sahom ya,sempat juak ku online facebook...benapas juak lah ckit time ya...errkk...hidup mcm biasa,g keja,balit keja,g keja balit keja...kakya dating..ya nang arum bulak almost everyday lah..tang satu kewajipan indah...ko jangannnnn~....aku makin tensen gan client2 yg dtg ke opis...ada yg madah xmok ambik tauk hal utang piutang cdak lah apa lah..aku lagik lah xmok ambik tauk hal tokrg ya oiii...gasak lah tokrg cya...sak di akhirat kenak kepong leh utanggg...sak..sak..sak...aku makin hari makin kurang berspirit nak keja eyh..ntah la apa kah roh yang dah masok lam badan n utak ku tok..pelu kah aku penin2,tenses2,ngeraong,terkesik2,terkebut2,ranjak,n etc....(sorilah mun tokrg xberapa nak paham maksud word2 ya k..)xda dictionary k words ya...tapi,by hook or by crook,tepaksa lah juak aku tok merasa semua ya...bak kata urang,dpd lgsg xda keja,katok2 jak d rumah,d mall,d cc,d opis bapak,d kedey apong....tauk juak aku bah menghargai keja...



~E'ep 7 again and again....




Final E'ep ujg minggu tok oii~ ko jangannn..rumah aku dah d booking koh k nanga final E'ep 7 tok...teket nang udah abis ter"jual"...(jual - k aik lio jak oii~)...seat dpan tibi nang xda yang dapat koh..ku cuma molah seat blakang jak smua..adil dan saksama bah..sbb tibi umah aku ya besar gilak..14inci...kakya sound system nang dah ada P.A System yang ku import khas...belum gik barisan pengkritik..nang aku dah prepare dah barisan pengkritik..ko jangannnn~..bukan dlm stadium ya jak ada pengkritik,d rumah aku pun kompom ada pengkritik yg dijemput khas n yang datang tanpa diundang....belum gik dari segi sajian time kunset ya lak...ku nak rondeng lok gan chep sejemput ya lok (nama nya tepaksa gilak2 dirahsiakan,coz xmok ada prejudice bah...takut lak ada yang nak ngoper nya masak ka apa,xberani ku nak genti kehebatan masakan nya..lak aku pulang kenak saman leh A.Galak...) ...kali menu malam ya yang bakal terhidang diteratak burok mek org ya adalah seperti berikut : Kacang tanah masak kopek dikpun,aek Coca cola mix ice ice bebeh, nasik Goreng featuring ayam goreng beli dr tesco cap Ayamas....pencuci mulut: buah2an tempatan sbb promotion Barang Buatan Malaysia...kakya semua ya adalah free...k..kepada para penonton,bapak2,ibu2 semuaaanyaaaa...eeeyyyhhhaaakkk..eyh bedangdut indah lok...diharap semua dapat hadir tanpa gagal bagi mengelakkan kerugian kepada pihak pemiutang..eyhhh..melelat indah masok kes kebankrapan kaaaa???..sik ku rajjj!!! Harapan ku nang amat2 besar koh,ku nang dpt rasa sambutan nanga kunset E'ep dirumah aku ya akan MALATOP sebab bookers2 yg bakal dtg semua nya happening,memeningkan,and memang kompom mulut celupar2...so kepada pihak2 yang berkenaan,sila membuat persediaan dari segi mental dan fizikal sebelum menghadirkan diri di tempat yang telah ditetapkan..Sekian,Harap Malu...eyh..Harap Maklum...<-----cukup setakat tok k..ada peluang ku nambah gik...banyak gik tok,aku takut tokrang leka maca aku pun blog tok lalu xmolah keja lain tokrg lak..ko jangannnnn~......bah,akak mupok lok nyahhh....


1 comment:

  1. abbie, aku x paham dowh ape ko tules kat atas ni....

    i need interpreter!

    ReplyDelete