Saturday, May 9, 2009

al kisaaaaaaahhhh....

al kisahhhhh...taiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiibbbbbbbbbbb....lupak merik mukadimah teyk...bersempena pembukaan rasmi blog aku empun teyk.bebulan2 dah akak create blog tok nyah...akak xpenah kesah koh nyah....ya pun adik aku intro sal blog2 gituk..nang ku xreti gilak koh..apa2 pun ku try jak sehabis bait ku..slagik idea ada lam palak ku yg salu migrain tok,ku kompom ngerepak/ngereco/ngerenyam/ngerayo lam blog tok..boh bingong...aku tok nang suka maca blog urang including blog adik aku c seri ya..ku nang salu lah smile alone2 maca blog2 urg..yalah tek aku alu semangat doww molah blog tok..sak jak berebut laptop gan seri..tandah ko cya..ko ingat ko jak nak nabo idea,ko jangannnnn~ tang tdo jak ko cya...dah tdo berkuroh bunyi jengkaut...eyh..ngerepak indah ku tok..sak jak aku empun berkuroh juak..apa kaaaaa...nang butinang kui butikui juak eyh...eyh..bila ku maca facebook nang rata2 xpuas ati gan e'ep masok ya...aku pun nang xberapa nak puas juak gan c awok ya..ntah apa2 ntah..stakat sora ya,bagus ku ngengkah anak buah aku blagu..ko jangannnn~ teruja tokrg nenga nya blagu oii...mun x cyk,coba tokrg nanyak seri,smpey nya make sound anak buah aku belagu ya k ringtone henpon nya oii~ ko jangannnn..xbez pa nama gik ya..logik juak bah,mun gik sora yg membingitkan tlinga,molah mata ku pitan,kaki ku krem,xbetah juak ku berabis kredit nak ngundi cdak ya..bukan pat di cover insuren lak mun kta tok parah kejang otot motot nenga sora tebabak ya...mun gik apis curl2 ya boleh gik di ampun,mintak halal lah kredit k ngundi ya...even xpat di claim kredit ya ati puas bah..bukan segal apis menang ka apa,segal cdak penalis yang kureng patut ya kalah, ya bok worth it..ko jangaannnn~....coba tokrg masok lab e'ep..polah uji kaji gak..eksperimen ka..ku nak nanga,juara e'ep ne yg menten bagosss smpy nektok?? xda oii....smua ngembak muka act jak..sian ku gan org2 nok ngundi juara2 e'ep dolok2 ya..mok ada yg bankrap li ngundi k tipon umah,hanpon...bukan dpt klem pun..kali nektok mok cdak ya napok sepandok,poster juara2 yg cdak undi yah dbah katel,lam setor,jadi lapit meja,jadi kain perca..kompom!! ko jangannnnn~ ...ku nang berharap gilak2 voters apis curl2 ya nyapot apis pey cerok pisok ne pun apis ya dpt g lak...caiyok!...(tokrg xmok nyk aku kah,ku ngundi ka x??)..ko jangannnn~ aku tok pandey melobi jak oii...huhhuhu)....

No comments:

Post a Comment